Роль природных явлений в произведении К. Ш. Кулиева "Перекоп"
Къулийланы Къайсынны "Перекоп" деген чыгъармасында
табийгъат болумланы магъанасы
Дерсни мураты: чыгъарманы структурно-семантика халда анализ этиуню кючлендириу; творчество халда ишлеуню бардырыу; Къулийланы Къайсынны "Перекоп" деген чыгъармасына таяна, инсанны, къылыкъны айныууна эс буруу.
Цель урока: продолжить работу над формированием навыков работы с текстом; развитие творческого подхода к литературному слову; содействие воспитанию сознательного подхода к проблеме становления личности, характера на примере произведения К. Ш. Кулиева "Перекоп".
Дерсге керек затла: Презентация,11-чи классха малкъар адабият, дидактика материал (малкъар поэзияда табийгъат болумланы магъаналары).
Оборудование: Презентация, учебник 11 класса, дидактический материал - природные явления в балкарской поэзии.
Технология - Система Е. Н. Ильина: преподавание литературы как предмета, формирующего человека.
Урок аналитического чтение произведения
Чыгъарманы аналитика халда окъутууну айныта, дерс тинтиу амал бла ётеди.
Дерсде этиллик иш бла шагъырей этиу окъуучуланы
Объявление цели и темы урока.
Дерсни планы:
План урока:
1. Къулийланы Къайсынны "Перекоп" деген чыгъармасы - жигитликге баллада.
1. Баллада мужеству в "Перекопе" К. Ш. Кулиева
2. Балладаны поэтика фикирчилигини тагылары.
2. Истоки философской поэтики в балладе К. Ш. Кулиева "Перекоп"
3. Структура - семантика халда чыгъарманы тинтиу
3. Структурно-сематнический анализ текста
а ) чыгъармада табийгъат болумланы кючлери, магъаналары;
а) роль природный явлений в произведении;
б) суратлау амалла (бош айт
Страницы: 1 | 2 | 3 > >>