Технологическая карта урока
Класс: 4 Предмет: Төрээн чугаа Тема урока: Улустуң аас чогаалы Дата Ф. И. О. учителя:Домбуй-оол Алена Конфетовна
Этапы урока.
Этапы урока
Деятельность учителя
Деятельность учащихся
Образовательные результаты
Предмет
ные
Работа с информацией
Метапредметные
Личностные
познава-тельные
регуля-тивные
коммуни-кативные
Орг. момент
1мин
Мендилежир, уругларның
кичээлге белеткелин хынаар,
ажылдаар байдалын көөр.
Орус чон - биле найыралдыг болурунга чуну дузалап турарын тайылбырлаар.
Слайд1
Мендилежир,боттарының кичээлге белеткелин хынаар.
Уругларның
кичээлге белеткелин хынаар,
ажылдаар байдалын көөр.
Өөредилгеге, бодунуң билиглеринге негелделиг болурун чедип алыр
Самоопределение к деятельно
сти.
2 мин
Бо ырыны шупту катай ырлаалы.
Слайд2
1-ги купледин шупту ырлаар
Бора- Шээленйниң
овур-хевиринче
уругларны куплет дургузунда киирер.
Кичээнгейни хаара тудары-биле "Бора-Шээлей"деп ырының фонограммазын
салыр
Уругларны фонограмма - биле тыва ырыны шын ырлаарын чедип алыр.
Кичээлге сонуургалын бедидер
Проблематизация:
3мин
Тыва тоолдуң маадыры
"Бора - Шээлей"деп кымыл?
Тыва,орус тоолдарның маадырлары
кымнарыл?
Чүү деп тыва,орус тоолдар билир бис?
Уран-шевер,чараш кыс дээрзин илередир.
Тыва, орус тоолдарнын маадырларын илередир.
Тыва,орус тоолдарны адаар.
Утказын чугаалаар
Тыва тоолдарнын маадырлары эвилен-э
Страницы: 1 | 2 | 3 > >>