Structure There is/are

Страницы: 1 | 2 | 3  >  >>

Этап урока
Деятельность учителя
Деятельность учащихся
УУД
(формируемые
на данном этапе урока)
Методы обучения, КРР
1. МОТИВАЦИЯ К УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ (Организационный этап)

Приветствует учащихся
-Good afternoon, girls and boys!
-Sit down, please.
-Today I will be your teacher of English. My name is Tosya Samvelovna.
-What is your name?
-OK. Thank you
Приветствуют учителя
- Good morning, teacher!



-называют свои имена
ЛУУД: Формировать широкую мотивационную основу учебной деятельности

Метод формирования готовности восприятия учебного материала

Метод стимулирования занимательным содержанием








Устный опрос
2. АКТУАЛИЗАЦИЯ ОПОРНЫХ ЗНАНИЙ

Речевая зарядка
1. Lets start our lesson with the poem: "Be polite".
2. What are the words highlighted?
What combination of letters do you know in these words? What sound do they give?
Always try to be polite
In everything you do
Remember always to say "Please"
And dont forget "Thank you"
- Repeat after me. Lets read all together.
- And who can read the poem alone? (Translate the poem into Russian)
- I advise you to be polite in everything you do. That is all.
2. Translate words into Russian
a cooker, a fridge, glasses, a sofa, toys, a box, mirror



-читают стихотворение



-переводят текст

-переводят слова на русский

ПУУД: Развивать умение проявлять познавательную инициативу в учебном сотрудничестве;






ПУУД:
способность анализировать изучаемые языковые объекты с выделением их существенных и несущественных пр

Страницы: 1 | 2 | 3  >  >>
Рейтинг
Оцени!
Поделись конспектом: